2 comments on “I Stockholm, men ändå inte, del 2

  1. Trevligt! Vid Ulriksdals slott har jag varit många gånger för att bygga scen, ”rodda” åt Diggiloo och det har blivit många timmar slit som humpare, vakt och allt-i-allo när dessa konserter hålls i mitten av augusti. Detta jobb har gjorts åt Stigtomta IF och jag gillar inte alls musiken men pengarna till klubben har företräde…

    Hagaparken besökte jag och delar av familjen för något år sedan. Som barn samlade jag på fjärilar så Fjärilshuset var något alldeles extra för mig. Den kvava värmen kunde jag stå ut med tillfälligt eftersom alla fjärilar var så fascinerande.

    Ett mycket intressant blogginlägg med mycket information. Toppen!

    Gilla

Kommentera

