2 comments on “Gälkhyttedammen t.o.r

  1. Det är vackert vid Gälkhyttedammen. Och jag har även gått den aktuella Sörmlandsledssträckan ett par gånger, även om det är några år sedan senast, och kan även rekommendera denna sväng. Det är lite av ”mina” hoods när vi pratar om terrängen söder om Nyköping där jag växt upp och farit fram.

    Tankarna om val av kamerautrustning i samband med resa känner jag mycket väl igen. Samtidigt som det är lite knepigt är det kul att fundera och planera vad som ska och kan tas med när man är på resande fot. Lycka till oavsett vad du kommer fram till!

    Gilla

    • Reser man till platser man förmodligen aldrig återkommer till, vill man komma hem med så bra bilder som möjligt. Därför lutar det åt min Nikon 7100, fast det slutar nog med att jag också tar med min Nikon Coolpix900. Alltid bra med alternativ.

      Gilla

Kommentera

