7 comments on “Miami – here we come

  1. Inte första gången vi i det här resesällskapet har ”tokat till det” på flygplatser runt om i världen och förmodligen inte sista heller… Tänk så här – vi hade inte haft en ANING om hur stor flygplatsen i Miami är om vi inte hade passat på att se oss om lite, åkt tåg o s v ;), och att följa skyltar kan vara vanskligt för på den här flygplatsen var det skyltat bagageutlämning åt alla håll 🙂

    Gilla

      • Det måste väl vara när vi var i Skottland och alla undrade var jag var när vi skulle checka in. Där satt jag förnöjt på planet

        Gilla

      • Ledtråd: senast för cirka ett år sedan någonstans i Skottland… Oftast har det nog inte varit så stor grej att man minns efter ett tag och det mesta är väl preskriberade vid det här laget 🙂 vid några händelser har inte du varit med så ingen skugga faller på dig – bara jag som minns gamla tokerier 😉

        Gilla

  2. Ja, det är en upplevelse att resa runt i världen. Så här i efterhand, så vill jag inte vara utan alla tokerier.

    Gilla

    • Oj, jag såg inte ditt svar innan jag skrev Marita. Nej, jag skulle inte heller vilja vara utan tokerierna det är ju faktiskt berikande… 🙂

      Gilla

  3. That’s it

    Kul med lite diskussion i kommentarsfältet.

    Glasgow International Airport. Oron, irritationen och förvåningen över en försvunnen syster växer bara minuterna innan ombordstigningen avslutas. När vi sent om sider kliver på planet utan medhavd syster upptäcker vi att hon redan sitter lugnt tillbakalutad i flygplansstolen och bläddrar i drinklistan inför hemfärden.

    Gilla

Kommentera

