6 comments on “Miami Beach – Matthew

  1. Vilken dramatik! Jag skulle absolut inte vara kaxig om jag befann mig i ett område där en av naturens kraftigaste fenomen närmar sig. Nu gick det bra för er och det är alla lättade och glada för.

    Inget ont som inte har något gott med sig. Ni fick ett speciellt minne och du fick några bilder med mycket fascinerande ljus efter ovädrets framfart.

    Gilla

  2. Vädrets makter är inte att leka med och jag är väldigt glad och tacksam att vi klarade oss så bra som vi gjorde för det kunde helt klart ha blivit ett helt annat scenario. Den kvällen/natten när jag satt vaken och väntade på att orkanen skulle dra förbi var jag helt SÄKER på att blåsten skulle göra att det blev strömlöst och oroade mig även för om prognoserna var fel så att ”matthew” skulle slå till närmare Miami. Nu blev det inte så och jag kunde redan tidig på natten (tidig morgon i Sverige) meddela älskade dotter att det var LUGNT och att dom inte behövde oroa sig för oss.

    Gilla

Kommentera

