2 comments on “Julstress

  1. Detta är en typ av fotografi som är helt oprövad för mig. Jag har ofta tänkt att jag ska testa men det blir liksom aldrig av. Kanske har det att göra med mitt motstånd till stativsläpande. Den nya rondellen gör sig bra i sammanhanget då även bakgrundens hus fungerar i bilden. Bra jobbat!

    Gilla

    • Stativ är något jag använder när målet är utstakat och jag vet att det krävs. På spontana fotorundor där nytta med nöje förenas är det inte lika attraktivt att plocka med.

      Gilla

Kommentera

