2 comments on “Nu är det grått

  1. Ruskigt trist att du blivit bestulen på din cykel. Det är själva f-n att cyklar ska vara så begärliga för klåfingriga människor med rymligt samvete och obefintlig moralisk kompass.

    I ett kortare perspektiv är tyvärr väderprognosen inte ett dugg upplyftande. Och om jag tänker efter så är vi i den mulna perioden som brukar råda från november till och med februari. Solchanserna kommer att öka men inte förrän våren närmar sig. Vi biter ihop!

    Gilla

    • Jag kan skriva att jag är arg över cykeln. Vad jag tänker lämpar sig inte i ord och vad jag skulle vilja göra med skitstöveln skulle nog refuseras hos Svensk filmindustri.

      Gilla

Kommentera

