2 comments on “På en enkel promenad

  1. Ryssbergsbacken utgör en intressant detalj i flera av bilderna från området vid Lindbacke. Och det är ju inte så konstigt med tanke på att konstsnön lyser i den för övrigt snöfattiga omgivningen. Lindbacke lockar, vilket jag säkert skrivit vid dina tidigare rapporter från området, men denna gång blir jag extra glad över bilderna från Arnö Gård. Nu närmar vi oss mina uppväxttrakter (Bränn-Ekeby) och många, många gånger har jag cyklat den gamla landsvägen för att gena mellan Nyköping och Nävekvarnsvägen. Det är en svunnen tid och jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur det såg ut mer än i allén som delvis finns kvar. Tack för dokumentationen!

    Gilla

Kommentera

