2 comments on “I brist på annat kan man leka

  1. Jag kan verkligen skriva under på dina väderobservationer. Några månaders ständigt molntäcke har förbytts till några enstaka soldagar som aldrig infaller när man är ledig… Jag var förvisso utomhus stora delar av lördagen, i strålande solsken, och fotade som en galning. Det var dock fotboll (Bissarna-Hammarby) så jag hann väl inte direkt njuta av naturen och landsbygden. Söndagen skulle ha tillåtit lite strosande med kameran men av det blev det intet tack vare det trista vädret.

    Den avslutande bildbehandlingen blev riktigt bra. Härligt blått sken som förstärker intrycket av att det är en bild tagen när solen gått ner. Snyggt photoshoppande! 🙂

    Gilla

    • Tack för omdömet.

      Att mitt favoritlag Hammarby var på besök borde renderat ett besök på Rosvalla, men andra åtaganden kom emellan. Inte ofta stan får så celebert besök, även om jag är lite skeptisk till cup- och träningsmatcher.

      Gilla

Kommentera

