5 comments on “Solen tittar in

  1. Har man bara rätt sorts intressen så går det alltid att underhålla sig. Du verkar göra precis som jag, se konstverk och bilder omkring dig, överallt. Och dem bilderna vill man ju fånga in … om man kan. Och du verkar kunna, ser jag. Jättefint 😀

    Gilla

  2. Krya på dig! Har varit drabbad av samma åkomma och hostan har varit minst sagt irriterande. Nu är jag friskare från förkylningen så nu kan jag ”äntligen” känna hur förbaskat pollenallergisk jag är… 😦

    Gilla

Kommentera

