4 comments on “Äntligen!!!

  1. Precis så är det, man vill liksom både slippa se dem men också låta sig fascineras av dessa varelser. Denna gång var du närgången så det räcker för mig. Kul att se dina bilder på den fina snoken och jag hade gärna haft några lika bra ormbilder i mitt arkiv.

    Gilla

    • Det är definitivt blandade känslor gällande ormar, likaså spindlar. Lite fascinerande, lite skrämmande…
      OT Lasse. Jag har försökt att kommentera på din blogg, men upplever samma fenomen som för något år sedan. Det går inte längre.

      Gilla

      • Hmm, märkligt. Jag har definitivt inte petat på några parametrar eller inställningar för bloggen på flera år. Det ligger i händerna på Google… Jag vet faktiskt inte vad det skulle kunna vara som påverkar. Det finns i alla fall inte några kommentarer placerade i skräppostfiltret (jag kollade).

        Vi nöjer oss för stunden med glada tillrop i detta kommentarsfält och i framtiden med flaskpost… 😉

        Gilla

Kommentera

