#Skyltsöndag 31

Ett nytt inslag i BP:s tema ”skyltsöndag”.

Först en skylt hämtad från Tyskland. Vilka är det man försöker lotsa till närmaste toalett?

Det talas mycket om matsvinn idag. Jag tror inte det är detta man åsyftar här.

Hästar av kött och blod är välkomna, dock inte din stålhäst.

Till sist en dekal, inte skylt, med ett budskap som behövs så väl i dessa tider.

17 reaktioner på ”#Skyltsöndag 31

  1. Första skylten är nog veckans höjdare skulle jag säga – hahaha:-)

    Det där med mat kan verkligen tolkas på olika sätt.

    Vet inte om du brukar använda cykel, eller om du ens äger en sådan, men där skulle jag absolut inte använda hojen.

    En dekal ÄR en skylt, åtminstone i min Skyltsöndag;-) Bortsett att bilen är rosa så är budskapet riktigt roligt. Trodde dock att företaget stod för typ ballongfärder. Men där hade jag fel… Kolla deras hemsida!

    Tusen tack att du ville skylta och länka idag:-)

    Gilla

  2. Underbara skyltar. både kloka, roliga å kluriga budskap….toan rakt upp i skyn, ja man kan ju undra 🙂

    Sista skylten är suverän, mer sånt på gator å torg …. å bilar…..

    Ha en bra vecka!

    Gilla

  3. Hej Stefan! Gör det glada gladare! Det köper jag. Själv såg jag många fina skyltar ute på Djurgården i lördags. Gamla fina i gjutjärn.

    M gott och Kram Anna / Channal

    Gilla

Lämna en kommentar